PASII PENTRU REALIZARE UNUI RETUR:
1. Verificati daca produsul prezinta etichetele sau elementele de autenticitate si daca termenul de retur se incadreaza in limita de 15 zile calendaristice. Nu se accepta produsele care nu prezinta etichetele sau elementele de autenticitate.
2. Completati formularul de mai jos cu datele dumneavoastra.
3. Puneti produsele, impreuna cu acest formular, in cutia in care s-a realizat expedierea. Compania va refuza returnarea produsului daca nu este returnat in ambalajul original intact.
CONDITII GENERALE DE RETURNARE A PRODUSELOR:
1. Produsele returnate trebuie sa se afle in starea initiala in care acestea au fost primite. Compania isi rezerva dreptul de a refuza returnarea produselor ce prezinta semne de uzura, a caror ambalaje de protectie sunt deteriorate, a caror etichete de autenticitate lipsesc.
2. In cazul produselor alimentare, NU se accepta returnarea produselor ce au fost desigilate.
3. Produsele pot fi returnate prin intermediul firmelor de curierat (la adresa Bd. Iuliu Maniu, Nr 7, incinta Apaca, corp P), pot fi predate fizic la depozitul din Bucuresti (Bd. Iuliu Maniu, Nr 7) sau se poate solicita schimbul de produse.
4. NU se accepta returnarea produsului prin serviciul postal!
5. In cazul solicitarii schimbului de produse, se va completa acest aspect in rubrica OBSERVATII si se va mentiona produsul pe care il doriti la schimb. Nu se vor accepta produsele ce prezinta semne de uzura, a caror ambalaje originale de protectie sunt deteriorate sau a caror etichete de autenticitate lipsesc.
6. Rambursarea contravalorii produselor se va face, dupa caz, prin intermediul platformei MobilPay (numai in cazul in care produsele au fost achitate prin intermediul platformei), sau direct in contul bancar al clientului. Compania are obligatia de a rambursa contravaloarea produsului in termen de maxim 14 de zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de returnarea produsului. Prin exceptie, daca in urma returnarii Produsului se constata ca acesta a fost deteriorat, compania isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produsului. De asemenea, compania refuza returnarea produsului daca nu este returnat in ambalajul original intact.
PLATA TRANSPORTULUI:
Transportul va fi achitat de catre Companie doar in cazul in care produsul returnat a prezentat defecte din fabrica sau este nefunctional, produsul primit a fost altul decat produsul comandat sau specificatiile produsului prezentate pe website au fost eronate si nu corespund cu caracteristicile reale a produsului. Daca motivul returnarii nu este niciunul dintre cele mentionate anterior, returul va fi achitat de catre client.