De-a lungul anilor am reusit sa cream in jurul brandului Dropshot o comunitate fidela, formata din iubitori si pasionati ai cafelei de specialitate, de care suntem mandrii si pe care ii apreciem pentru sustinere, loialitate si devotament. Cu gandul la aceasta comunitate si in spirit de uniune am decis sa realizam o serie de accesorii marca Dropshot.
Tricouri cu design contemporan create cu respect atat pentru oameni cat si pentru planeta. De la început, misiunea furnizorului a fost aceea de a crea articole de îmbrăcăminte de înaltă calitate în cel mai responsabil și etic mod. Prin urmare, acesta integreaza sustenabilitatea în tot ceea ce face, luând decizii deliberate cu cine lucreaza, cum lucreaza și ce materialele folosite.
Este o călătorie lungă de la câmpul de bumbac la produsul final și, la fiecare pas al lanțului de aprovizionare complex, este asigurat cel mai înalt nivel de responsabilitate. Bumbacul organic, provenit din India, trece prin mai multe etape de procesare pe măsură ce trece de la ferma de bumbac la o îmbrăcăminte decorată finită pentru a fi vândută în Europa.
BUMBAC 100% ORGANIC ȘI MATERIALE RECICLATE - Tricourile sunt confectionate numai din cele mai bune materii prime, cultivate sau produse în moduri care nu dăunează oamenilor, animalelor sau mediului. La fabricarea lor sunt folosite exclusiv bumbac organic 100% certificat GOTS din India, poliester reciclat din China și alte materiale durabile precum Modalul.
Lanțul de aprovizionare este certificat de diferite organisme și standarde independente. Fiecare dintre aceste certificări demonstrează că producatorul lucreaza pentru construirea unor practici de mediu sănătoase și un respect mai mare pentru planetă, la fiecare pas al drumului iar noi ii oferim toata sustinerea noastra.
"Pentru a asigura siguranța tuturor lucrătorilor noștri, lucrăm foarte strâns cu Fundația Fair Wear (FWF) și susținem partenerii noștri cu abordarea lor de responsabilitate socială corporativă (CSR). După un audit social amplu, FWF ne-a atribuit statutul de „lider”, certificând că prezentăm cele mai bune practici în domenii complexe, cum ar fi libertatea de asociere. De asemenea, avem o serie de mecanisme pentru a asigura condiții de muncă decente, cum ar fi un cod de conduită intern, rapoarte lunare și vizite zilnice la fabricile noastre partenere." - Declara insusi producatorii acestor tricouri sustenabile. Acestia sustin lucratorii si populatia mai putin favorizata si prin cele patru fabrici de productie infiintate in Bangladesh si cea din China si pentru a imbunatati traiul lucratorilor sprijină în prezent fabricile să deschidă magazine alimentare în interiorul zidurilor lor.
Toate fabricile partenere sunt echipate cu instalații de tratare a efluenților de ultimă generație, care elimină elementele toxice din apă și asigură refolosirea în siguranță. Mergând mai departe, a fost dezvoltat și un proiect de reciclare a deșeurilor de țesături.
Gama de tricouri personalizate Dropshot il prezinta in prim-plan pe KIDO, pinguinul mascota si imaginea brandului, in diferite ipostaze si momente ale vietii de zi cu zi sau din vacanta. Numele KIDO provine din cuvântul japonez luminozitate. Simbolizează pentru noi calea de urmat, simplitatea in cafea. Facem o analogie intre KIDO si cafea intrucat, la fel ca scenele prezentate grafic pe tricouri, o cafea autentica inseamna energie, vitalitate, poate fi savurata in orice moment al zilei si face parte din micile placeri ale vietii.